fbpx
Comenzi telefonice la : 0770.108.731
Livrarea gratuita pentru comenzile de peste 300 RON!

Politica de retur

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii?

În cazul în care, doriți să returnati un produs  contactați-ne pe parcursul celor 14 de zile la adresa de e-mail eggoskin@gmail.com și vă vom ajuta.

Ce trebuie sa contina email-ul?

În cazul în care, doriți să schimbati un produs contactați-ne pe parcursul celor 14 de zile la adresa de e-mail eggoskin@gmail.com și vă vom ajuta.

Ce trebuie sa contina email-ul?

In cazul schimbului de produse, transportul este gratuit. Livrarea produsului inlocuitor se face in termen de maxim 14 zile de la data la care a ajuns la sediul nostru, produsul comandat initial.

Daca produsul pe care il doriti este mai scump, diferenta se va trece ca ramburs si se va plati in mometul in care va ajunge produsul inlocuitor la dvs. In caz contrar, diferenta se va restitui in Contul IBAN ( caz in care va trebui sa ne specificati in email si IBAN-ul) in termen de 14 zile lucratoare.

Va rugam sa returnati produsele insotite de factura!

Adresa la care se trimite coletul retur este:

LT RIGHT SRL – Strada Dreptatii nr. 12, Bucuresti, Sector 6 – 0770.108.731

Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe adresa de email, in termen de 14 zile (lucratoare).

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contract, acesta suportă costul returnării bunurilor către Vânzător. Menționăm că, se vor respinge toate colete ajunse la adresa menționată mai jos, la sediu, în cazul în care nu s-a achitat curierul.

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail eggoskin@gmail.com, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.

Procedura de depunere a reclamației

Există o problemă cu comanda dumneavoastră? Nu vă descurajați, procedura de reclamație este complicată sau de lungă durată. Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la eggoskin@gmail.com cu datele menționate mai jos.

Pentru bunuri deteriorate:

Pentru bunuri care nu funcționează:

Bunurile reclamate în totalitate (nu doar partea deteriorată) ar trebui să fie trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Strada Dreptatii Nr. 12, Sector 6, Bucuresti, 0770.108.731 – LT RIGHT SRL

Cu privire la reclamație, vă rugăm, de asemenea, să ne anunțați ce soluție este cea mai bună pentru dvs. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:

Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon! Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.

Drepturile de executare defectuoasă

Garanția bunurilor se aplică în funcție de condițiile de garanție și în garanția fișelor tehnice, pentru fiecare produs în mod individual. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe la data acceptării tranzacției. În cazul unor defecte la produsul achiziționat, acoperite de garanție, cumpărătorul se va asigura că va face aceste reparații doar la un dealer autorizat.

Perioada minimă de garanție

În cazul în vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.

Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor. În acest caz, în comparație cu documentul fiscal, de asemenea, se rambursează costurile poștale (este de ajuns documentul cu numărul comenzii trimis la eggoskin@gmail.com).